ram

ZB-XS

ZB-XS
popis: První tramvaj vyrobena čistě dílnami divize DPZ ze skupiny DPZ & DPH a.s.... ZB-XS začíná novou éru tramvají ve městě Zbůch... Víceméně technický popis a popis interieru naleznete na google plus ;) | autor: kukubaku | vloženo dne: 9.6.
příspěvky mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé!
kukubaku
avatar
VIP
Vloženo dne 18.6. 12:36
Děkuji, tvého komentáře si vážím, zvlášť proto, že se zde (asi) moc nevyskytuješ. Bohužel u tohoto prototypu jsem na zabudování plošiny zapomněl (avšak rozhodně přibude - tedy přibudou okraje krytu el. plošiny). Svou roli bude hrát hlavně výška nástupu ta je totiž v rozmezí 29,5-30 cm nad TK, takže při správné výšce ostrůvku nebude plošiny potřeba... i když šířka vozidla je podobná KT4, takže by byla asi potřeba pro překonání prázdna mezi vozidlem a nástupištěm pro standartní vozidla s šířkou +- 2,5m.
Dveře no potěším tě asi jen tak napůl - zadní jsou skutečně dvoukřídlé, ale přední se jako dvoukřídlé jen tváří. Tady to je jako u trolejbusů Škoda 14/15Tr, tedy první křídlo se otevírá pouze řidiči, ten pak má svoji prostornou kabinu...
Ke spřáhlu...
Původní myšlenkou opravdu bylo mít zakryté čelo a pod ním skládací spřáhlo, nicméně po konzultaci s Trainzjohnym, se kterým jsem se při vývoji vozidla často radil, jsme dospěli k názoru, že nejlepší budou automatická spřáhla Secheron a že kryt nebude. A to proto, že v provozu bude docházet k častému rozpojování a spojování souprav (víc říci nemohu, ale postupně se zde objeví screeny, které ukáží, jaké soupravy mám na mysli). Ale jelikož mám v plánu vytvořit alespoň ještě další prototyp v delším provedením, nemohu vyloučit zakrytování čela, protože tyto vozidla by byly již nespojovatelné pro svojí délku...
vbrejsk
avatar
VIP
Vloženo dne 16.6. 22:20
Dobrá a originální práce! Dokážu si tuhle mrchu představit v reálu, dost oceňuju krajní dvoukřídlé dveře. Pokud jsou plošiny u těchto dveří low-entry, což ze screenu není úplně patrný, ale přepokládám to, tak je celá tahle tramvaj na aktuální evropský úrovni. A po designový stránce taky like, jen bych se zamyslel nad použitím skládacího spřáhla při současném zaplentování spodní partie čela.
ram
ram
Nick
Heslo
ram
ram

Shoutbox

Pro vložení zprávy se musíš přihlásit!
27.5. 21:26 sexsefil84

Choj kluci nemáte náhodou nekdo pantograph od původní T3 pant a polopant nemúůžu nikde sehnat a kvuli tomu mi nejdou některé tramvaje prosím

26.5. 14:54 T-majk

Pěkné , pěkné smajlík

19.5. 23:09 pebrach

Ahoj, mám pocit, že některé věci se přesunuly na trainz.cz. Řekl jsem si, že tu zase zapnu download. Web už nemá takovou návštěvnost, aby downloadem vyčerpal traffic, tak snad to bude ok.

11.3. 19:35 Libor

Čus bando, o pár let starší a usedlejší, jsem se chtěl vrátit k TRSku, ale zjišťuju, že většina webů už neexistuje. Dají se někde splašit kuidy z trainz.pedro a motion?

9.6. 15:55 honzyf

Proboha, kolik let jsem tu nebyl?

17.11. 20:35 skunk

ahoj,planujem,sa to,uz dlho opytat,ale robite niekto veci aj na zakazky,odmena ista,mail:ascendancy@centrum.cz,vopred dik,za odozvu

5.11. 19:03 Ross

Moje tramvajová mapa je ve výstavbě. Je jen na jednom panelu :)

ram

Aktualizace

24.6. 21:45 Změněn vzhled patičky webu.
21.11. 20:36 Aktualizace galerie-naprogramoval jsem komentáře k obrázkům.
29.8. 13:56 Byl aktualizován mailer.
7.8. 11:29 Opraveny chyby v downloadu
8.7. 11:51 Byl zahájen provoz sekce Download.
17.6. 12:57 Na webu jsou nově v provozu archívy.
31.5. 22:16 Návštěvnost stoupá, děkujeme za přízeň!
Design and coding by Pebrach
Všechny soubory, obrázky, texty a jiné součásti webu podléhají autorským právům.
free counters